Cand generatia 8095 vorbeste, brandurile asculta

Consumator

Redactia Fishington Post a zbughit-o catre ape mai molcome, yeeeeey! Asa ca intre 10 si 15 august, pe langa ocazionale postari de pe unde om fi, va lasam cu un potpuriu de “Daca doriti sa revedeti”. Speram sa va placa si voua ce ne-a placut si noua. Oricum ar fi, nu uitati: cine citeste din urma va intelege cel dintai :) . P.S. Articolul de mai jos a fost initial publicat in 2010.10.21.

Generic denumiti “the Millenials” cei nascuti intre 1980 si 1995 sunt, conform ultimului studiu Edelman, cei mai influenti consumatori ai vremurilor noastre. Sau daca vreti, trend-setters, sau cei 1% din 90-9-1.

Ce ii face pe oamenii astia atat de importanti? Generatia 8095 este, din punctul de vedere al brandurilor, Graal-ul consumerist. De ce? Studiul ne lumineaza imediat.

70% dintre ei sunt consumatori loiali. Adica au incredere in brand odata ce s-au atasat de el, adica il promoveaza odata ce au stabilit bond-ul. 58% dintre respondenti au declarat ca ar fi de acord sa-si dea informatiile personale. 65% sunt, intr-o forma sau alta, deconectati mai putin de o ora pe zi de la internet. 88% dintre ei comunica prin SMS-uri.

Ei comenteaza in online brandurile si actiunile lor(pozitiv 47% sau negativ 39%) si discuta cu apropiatii lor despre acestea. Ei sunt la putere acum, pe ei ii cauta marketerii, lor li se confeseaza brandurile. Concluziile studiului sunt de gasit AICI. Concluzia mea este ca, foarte curand, vom avea de a face cu o cu totul alta factura de super-erou.

Răspunsuri

  • Mamarama

    daca e asa, e vai de noi…

  • Mamarama

    daca e asa, e vai de noi…

  • Mamarama

    daca e asa, e vai de noi…