Adadis vs. Naik

Consumator

Redactia Fishington Post a zbughit-o catre ape mai molcome, yeeeeey! Asa ca intre 10 si 15 august, pe langa ocazionale postari de pe unde om fi, va lasam cu un potpuriu de “Daca doriti sa revedeti”. Speram sa va placa si voua ce ne-a placut si noua. Oricum ar fi, nu uitati: cine citeste din urma va intelege cel dintai :) . P.S. Articolul de mai jos a fost initial publicat in 2010.11.08.

“Zece rei”, spuse Chang-Li, tinand trei degete in aer, in timp ce eu ma uitam la adidasii de pe taraba lui din Europa. Pana la urma, nu i-am cumparat adidasii de “piere”, in schimb articolul de fata este despre Adidas. Si despre Nike si despre stravechea intrebare: care din ei detine suprematia in lumea articolelor sportive? Studii despre amintita rivalitate s-au facut destule, dar niciunul dintre ele nu a avut regulile confruntarii de ieri. DECI!

Adidas vs. Nike
Locatie: Complexul Comercial Europa
Durata: 2 reprize a cate 25 de minute, cu pauza de 10 minute intre ele
Reguli: castiga cel care are cele mai multe fake-branduri
Fake-branduri: acele branduri care seamana la nume, sigla, sau amandoua cu unele binecunoscute publicului larg

Inclestarea incepe inca de la primele tarabe si e foarte stransa. Usor-usor, Adidas ia avans si primul mitan se incheie in favoarea sa, cu 16-12. Urmeaza o pauza de zece minute, in care cascam gura la jucarii bestiale, la bibelouri orientale si la paturi Cocolino (take that, Unilever!) Repriza a doua e ceva mai stransa, dar avansul luat anterior se mentine si chiar se mareste. Castigator la puncte, Adidas, cu scorul final de 23-16 (la pauza, 16-12)!

Au inscris:

  • pentru Adidas: Adidos, Adedashihao, Adadis, Adimas, Admlis, Sdidsa, Adiads, Daiads, Abcids, Adadas, Avivas, Adibas, Didasa, Rete, Adidi Original, Cdibiao, Bosaidong, Vink, Aidiwang, Aierda, Haodeli, Didibao si Lyly (ultimul cu mentiune speciala pentru sloganul “Anything is possible”);
  • pentru Nike: Naik, Like, Nire, Hike, Nkie, Knie, Yuyu, Aierlu, Nile (hibrid Nike-Lacoste), Nicaw, Nice, Mvpboy, Meek, Noki, Make si Li-Ning.

Iar la final, trei concluzii:

  1. Ce e ieftin e bun, mai ales daca aminteste de ceva aspirational.
  2. Nike, aflat in postura de lider top-of-mind acum cativa ani, e posibil sa fi ramas cu design-urile invechite, demodate.
  3. Un amic de-al meu imi povestea despre niste chinezi care locuiau cu chirie intr-un apartament de la Obor. Pana recent, chinezii erau de gasit, cel mai aproape, la marginea Colentinei. Asa ca, cei care va plangeti de numarul “Dorobantenilor” in crestere din centrul vechi, vorbim in cativa ani.

Răspunsuri