Noile tehnologii si publicitatea urbana

Comunicare

In timp ce lumea publicitatii pare absorbita de comunicarea online, undeva in lumea reala e tot timpul inventat un sistem nou de afisaj publicitar. Chiar daca nu creeaza atata valva in jurul lor, de la ashvertising la bicicleta publicitara, micile mijloace de comunicare publicitara urbana au farmecul lor.

ComunicareInventie a companiei belgiene DSC, ashvertiser-ul este aparatul care inglobeaza o scrumiera stradala si un sistem de afisaj video. Ideea DSC e simpla: odata cu limitarea fumatului si obligativitatea de a amenaja locuri speciale pentru fumatori, s-a creat spatiul perfect pentru a livra un mesaj despre al carui public tinta se stie cel putin un lucru: e fumator. Iar firmei belgiene ii merge bine: in Bruxelles 200 de cafenele si restaurante au instalat ashvertisere.

O alta companie a imbracat o metoda de secolul XIX in hainele trendului eco si a obtinut promo-bicicleta.

In Franta, primaria pregateste pentru aceasta vara un proiect major de populare a spatiilor publice cu mobilier urban inteligent cu componente de genul statii de autobuz interactive sau panouri de augmentare a realitatii.

In comparatie cu amploarea mediului online, poate ca mijloacele de publicitate urbana contextuala nu sunt the next big thing, dar adaptarea lor la trendul tehnologic si la cultura urbana in plina expansiune le face sa-si gaseasca locul si menirea pe piata mare de publicitate.

Imagine de aici.

Răspunsuri