Cand P&G isi asculta creatia, Old Spice castiga

Comunicare

Un articol de ieri din Adage vine ca o manusa la ce ne spunea Oana: cand agentia are o idee buna, recunoaste-i valoarea. Poate suna un pic cam pompos, dar cam asta s-a intamplat si-n tangoul dintre P&G si Wieden + Kennedy’s. Un gigant mondial (Procter & Gamble) a mers pe mana agentiei (Wieden + Kennedy’s). Si-a avut de castigat. Nu doar pe partea de creatie, recunoscuta la cel mai inalt nivel. Ci si-n vanzari, acolo unde clientul e cel mai sensibil.

Nu-mi dau seama cat e regula si cat e exceptie, dar sunt convins ca unde incredere nu e, nimic nu e. Vorbe mari? N-as zice asta. Fara incredere, nici cuplul ROM – Mc`Cann n-ar fi tinut o saptamana intreaga prima pagina a ziarelor. Deci se poate. O agentie care-si face treaba, care produce rezultate nu castiga doar premii, ci si respectul si increderea marketingului. Iar un client care se lasa pe mana Creatiei si iese din rigiditatea corporate… castiga pretuirea agentiei. Si in lumea noastra, unde nu mai stim cum sa aratam pe altii cu degetul, astea mi se par castiguri importante. Parerea mea :)

sursa foto

Răspunsuri