Earned Media

Comunicare

Azi discutam la birou despre un proiect de branding personal unde solutia era in aceasta zona. Provocarea noastra era cum explicam clientului ca nu este usor, ia timp si costa niste bani. Mai mult, banii se duceau nu pe lucruri materiale, ci pe idei, impachetare si propagare.

Si cum lucrurile bune vin atunci cand trebuie, un articol pe aceasta tema scris de Rob Fuggetta mi-a picat, dupa intalnire, pe mana. Analiza ofera 5 argumente pro-earned media (cu detalii foarte interesante in articol):

  • 1. Earned media is the most trusted and credible form of content for a brand
  • 2. Social media has amplified the sheer quantity and reach of earned media
  • 3. Conversion rates are higher and ROI is undeniable
  • 4. Earned media lasts
  • 5. Earned media is measurable

Printre altele, aflam ca 92% dintre consumatori au incredere in recomandari si doar 24% in reclame. Daca pana la 40% din tot traficul generat pe web vine din recomandari (word of mouth) inseamna ca acest tip de media chiar e eficient.

Dar ce imi place mie foarte mult e punctul 4. Ele raman pe web indexate si doar la un search-click distanta. Si mult dupa aparitia materialului spre deosebire de o campanie de publicitate. Ea se propaga si aduce valoare in timp. Cu plusuri si minusuri ce-i drept, dar facuta bine face bulgarul mare.

Cand ne iese va anuntam.

sursa foto

Răspunsuri