#desperadosparty si efectul WOM

Comunicare

Aseara, ca tot romanul care se da online, am fost si eu la petrecerea de relansare a berii Desperados. Cea mai tare petrecere a anului – anuntau organizatorii. Si pot sa garantez ca word of mouth-ul a functionat brici. Consumatorul de petreceri nocturne din Bucuresti a reactionat imediat la sintagma magica. Cine n-ar vrea sa fie acolo?!

S-a chemat lumea, s-a facut buzz online, a aparut un word of mouth care a strans, intr-un timp foarte scurt, foarte multi oameni. Am intalnit prieteni care auzisera de la prieteni ai prietenilor de petrecerea asta. Nu stiau ei prea sigur ce se intampla, dar voiau si ei acolo. Un caz scoala de “toata lumea e aici, deci vreau si eu”. Bulgarele care a plecat de pe crestele online-ului s-a rostogolit chiar mai bine decat se asteptau organizatorii.

Si atunci va intreb: ce te faci cand offline-ul e depasit de ce ce ai inceput in online? Ce strategii aplici cand te trezesti ca o campanie de comunicare merge mai bine decat te asteptai? Ba chiar ingrijorator de bine:)

Despre cum a fost la petrecere mai puteti citi si aici, aici, aici sau aici.

Voi ati fost aseara la #desperdosparty? V-a placut?  Ne vedem, dupa program, la un Desperados sa lamurim cum sta treaba cu efectul WOM?

sursa foto

Răspunsuri

  • http://www.facebook.com/armin.rosu Alexandru Armin Roșu

    Fiti amabil si explicatii unui biet cititor, ce-a fost asa tare la party-ul desperados? Am auzit de iguane si altar, ce era mai special. Fete in custi, am mai avut.

    Dar in rest?