1 aprilie si brandurile

Comunicare

O data pe an, vine o zi in care devenim suspiciosi cu oricine, ne uitam de doua ori inainte sa ne asezam pe scaun si mirosim pranzul bine inainte de a-l manca. Intr-adevar, e vorba de 1 aprilie, ziua din an care ne-a fascinat dintotdeauna si, intamplator, prilej pentru branduri de a-si dovedi simtul umorului fata de consumatorii lor. Anul asta a fost vineri. Trecand rapid in revista, merita sa mentionam…

-          pe Google, cu Gmail Motion, revolutionarul sistem de a trimite e-mailuri doar cu ajutorul miscarilor corporale;

-          pe LinkedIn, pentru sansa de a ne conecta cu Robin Hood, Sherlock Holmes si Palarierul din Tara Minunilor;

-          pe coproductia Apple-Playmobil, care cu siguranta a frant niste inimi dupa aflarea vestii ca nu e adevarata.

Si pentru ca tot a venit primavara si toata lumea are chef sa zambeasca mai mult, poate ca ar trebui si brandurile noastre sa ia initiativa si sa mai puna, cel putin de Ziua Pacalelilor, cate un zambet pe fetele unor consumatori poate prea seriosi de la o vreme incoace.

Top 10-ul The Telegraph al farselor de 1 aprilie 2011 il gasiti aici. Un top 100 all-time il gasiti aici. Sa fie cu inspiratie pentru toata lumea si sa aveti parte de cat mai putine pacaleli pana la 1 aprilie 2012.

foto

Răspunsuri