THE Swagger Wagon – strategie de viral de la Toyota&Saatchi

Comunicare

Toyota - Swagger WagonCa tot spoturile la masini sunt back in vogue, va aducem un case study despre cum sa vinzi un MPV parintilor, courtesy of Toyota and Saatchi. O prezentare despre strategie, propagare virala si nu in ultimul rand, curaj. Buna de citit si la noi si la voi. Material de studiu si pentru brand manageri, dar si pentru advertiseri. Reteta succesului de viralizare: hip-hop parenthood :)

PS: Swagger: To walk or conduct oneself with an insolent or arrogant air; strut.

Răspunsuri

  • emil

    ok, ok .. dar e slabuta ideea. exact treaba asta a aparut in alte cateva pitchuri pentru diferite chestii, mergand pe ideea contrastului.

    stiu ca era si o chestie pentru scutece la un moment dat, oricum ceva legat de copii.

    e kitsch in cel mai bun caz, stereotip cel mai probabil.

    ma indoiesc ca o astfel de campanie ar putea vinde un minivan.

    sau cine stie … poate , poate …

    nu am pic de experienta in domeniu si cel mai probabil ma insel amarnic … dar cred ca e dureros faptul ca agentii serioase care au facut spoturi puternice de-a lungul timpului au acum oameni care abuzeaza de teribilisme de genul asta.

  • cristian

    salve,
    mersi de feedback. ideea poate placea sau nu, mie imi place pentru ca intr-o piata aglomerata ca cea din SUA au reusit sa isi faca o voce. dar cel mai interesant este studiul de caz din care eu cred ca se pot invata lucruri utile despre cum iti extinzi baza de consumatori si comunicarea virala. si cam cu astea ne batem si noi capul pe aici.

  • emil

    ah ok, dar publicul ar trebui educat totusi.

    oamenii din domeniul asta nu ar trebui sa uite ca au totusi o responsabilitate fata de mase.

    personal cred ca’chiar si in ziua de azi – calitatea inca poate crea viraluri. nu e neaparata nevoie sa fii ridicol, sa creezi kitsch, ca sa devii viral.

    dar respectul pentru client a disparut in ultimii ani, din ce am observat eu, sau poate nu a existat niciodata si eu de-abia acum am aflat.

    cert e ca … in fine, asta e o discutie care iese din sfera curenta de activitate.

    bottom line is we’re creating frankenstein’s by the dozens …