Asa cum am promis, continuam seria “Battle of the spots” – singura emisiune in care spoturile TV sunt validate de catre consumatori. Astazi, schimbam putin abordarea: luam doua reclame din categorii diferite (auto si GPS) care se folosesc insa de aceleasi arhetipuri, simboluri cunoscute. In cazul de fata, icon-ul imprumutat de branduri (Volkswagen Passat si TomTom GPS) si folosit de agentiile de advertising (Deutsch LA si Pool Worlwide) este Darth Vader – the coolest bad guy in the galaxy. Nu stiu voi ce credeti, dar eu am impresia ca Passat-ul 2012 va readuce in discutie insight-urile despre soferii acestui model de Volkswagen
Darth Vader si Volkswagen
Darth Vader si Tom Tom
May the force be with you
Puteti vota si aici:
Ce spot TV va place mai mult?
- Volkswagen Passat (61%, 22 Voturi)
- TomTom GPS (39%, 14 Voturi)
Voturi: 36
Răspunsuri
Pingback: Battle of the spots III: Dodge vs Audi | Fishington Post