Battle of the spots II: Volkswagen Passat vs TomTom GPS

Comunicare

Asa cum am promis, continuam seria “Battle of the spots” – singura emisiune in care spoturile TV sunt validate de catre consumatori. Astazi, schimbam putin abordarea: luam doua reclame din categorii diferite (auto si GPS) care se folosesc insa de aceleasi arhetipuri, simboluri cunoscute. In cazul de fata, icon-ul imprumutat de branduri (Volkswagen Passat si TomTom GPS) si folosit de agentiile de advertising (Deutsch LA si Pool Worlwide) este Darth Vaderthe coolest bad guy in the galaxy. Nu stiu voi ce credeti, dar eu am impresia ca Passat-ul 2012 va readuce in discutie insight-urile despre soferii acestui model de Volkswagen :)

Darth Vader si Volkswagen

Darth Vader si Tom Tom

May the force be with you :)

Puteti vota si aici:

Ce spot TV va place mai mult?

  • Volkswagen Passat (61%, 22 Voturi)
  • TomTom GPS (39%, 14 Voturi)

Voturi: 36

sursa foto

Răspunsuri