O altfel de promovare neconventionala

Comunicare

Recent am primit o excelenta lectie de cum ar trebui sa arate o promovare eficienta catre un target nisat.

Facts. Gasesc pe jos o hartie de 1 leu. Pe bancnota e scris mare un numar de telefon. Trimit un SMS ce s-a vrut a fi “smart & funny”. Primesc inapoi un apel de la un numar ascuns care ma intreaba, pe un ton cliseu, cum ma numesc si unde stau. Inchid, nu inainte de a da o replica ce s-a vrut a fi “smart & funny”.

Nu peste mult timp ma loveste (o revelatie, nimeni altcineva). Daca numarul de telefon era insusi mesajul ce indemna la call-to-action, daca mediul folosit era cel mai ieftin din categoria lui, atunci decodificarea ar putea fi: … :)  Target: persoane prin mainile carora trec multe bancnote de 1 leu. Rulaj bun al reclamei (desi incotrolabil). Word of mouth: sort of, dar nonverbal. Nota 10, d-le creativ de moravuri neacceptate social.

Chiar daca e o simpla supozitie sau, dimpotriva, o practica curenta, eu incadrez aceasta posibila reclama la un loc cu alte clasice care-si fac consumatorii sa simta ca produsul vorbeste doar cu ei si cu nimeni altul.

Răspunsuri

  • The Sturmdrang Institute

    Ce vrei, de fapt, sa ne zici? Ai o ipoteza? Ca nu m-am prins.

    In alta ordine de idei, asa o sa ma razbun si eu pe tine daca atunci cand lansezi o duda nu zici ce ai de zis :)

  • pestedeuscat

    Editorul a fost de vina. Ipoteza-i despre produse low pentru targeturi low in cea mai veche piata din lume. (smiley face)

  • http://www.rezistenta.net/ Buciuman

    E ilegal sa vandalizezi bani, deci nu pra poti face asta. Dar ideea e buna.

  • pestedeuscat

    Ca sa citez dintr-un clasic: “Got 99 problems, but 1 leu ain’t one.”