De ce Zuckerberg este Omului anului 2010? + LER-ul zilei

Comunicare

TIME l-a desemnat pe Mark Zuckerberg, creatorul Facebook, omul anului 2010. Motivele le banuiti, dar pentru o aprofundare a subiectului merita sa treceti prin toate articolele din aceasta editie. De ajuns sa amintim ca Zuckerberg a reusit sa revolutioneze internetul (se discuta si despre subiectul asta) adunand peste 550 de milioane de oameni in a sa Retea Sociala. Cum ar veni, omul asta ne-a introdus intr-o noua era a online-ului: cea sociala. Nu mai discutam doar despre cantitate ci despre cantitate si calitate. Nu se mai ofera cele mai cautate produse ci cele mai like-uite. Nu mai suntem in perioada avatarului in spatele caruia ne ascundem. Acum este cool sa fim noi insine.

Mark Zuckerberg a reusit sa-i enerveze pe cei de la Google din cauze intemeiate, nu pentru ca este vreun tip arogant. A realizat un produs care le testeaza  serios creativitatea.  Ba mai mult, da rezultate. Sunt multe de spus despre motivele pentru care Zuckerberg a fost ales de catre Time. Cateva dintre ele sunt de gasit si pe aici, aici sau aici.

“In the world of targeted advertising, Facebook has a high-powered sniper rifle” – spun cei de la TIME. Deci FB-ul place brandurilor pentru ca FB-ul te ia de manuta si te duce fix la consumatorul tau… Eu nu contrazic teza asta, eu deja am fost “facebookentizat”. Sunt si eu unul dintre cei peste 2 milioane de romani care s-au colorat in albastru de FB.

Mai stiti replica celebra a Borgului din Star Trek?:  “Resistance is futile?” Cam asa sta treaba si cu Facebook-ul. Mai devreme sau mai tarziu, vom fi asimilati :)

Sursa foto

Castigi unul din cele 10 LER-uri zilnice expuse pe Fishington Post in sectiunea “Ler Superstore” si un Mare Premiu, Super-Lerul, scos la concurs in ziua de 20 decembrie! Afla mai multe detalii in REGULAMENT.

Răspunsuri