New OOH media + LER-ul zilei

Comunicare

Din categoria “toti romanii se pricep la media planning”, avem urmatoarea situatie: o zi de vara, o domnisoara fermecatoare, un cavaler ambitios si unul din cele mai folosite suporturi media outdoor din Romania: stalpul.

Ignorand latura matrimonial a anuntului, nu putem sa nu ne gandim ca spatiul media pe un astfel de canal este gratis. A se observa si rulajul mare de reclame de pe el, de-a lungul timpului. Iar acum, criza fiind, cei interesati de promovare si comunicare se uita tot mai mult la lucrurile ieftine sau gratis. Nu stiu exact cat o sa fie luat in seama ca mediu de comunicare, dar stalpul are o vizibilitate crescuta si, fata de unele panouri outdoor, se afla la nivelul ochilor omului. Bineinteles, toate acestea sunt valabile pana ce toti stalpii din tara vor fi demontati pentru a face loc cablurilor subterane.

Castigi unul din cele 10 LER-uri zilnice expuse pe Fishington Post in sectiunea “Ler Superstore” si un Mare Premiu, Super-Lerul, scos la concurs in ziua de 20 decembrie! Afla mai multe detalii in REGULAMENT.

Răspunsuri