De la consumator la o comunitate de consumatori

Comunicare

Cu un insight bun de consumator si putin crowdsourcing interactiv poti face minuni in jurul brandului. Si pentru ca putem crede si cerceta minunile de comunitati in jurul brandului, am inceput deja sa vedem cum functioneaza.

Conform Dex-ului o comunitate este definita printr-un grup social ai carui membri traiesc impreuna sau poseda bunuri materiale, au interese comune. Asadar, o comunitate, indiferent daca este online sau offline, nu poate exista in jurul unui brand fara un interes comun al membrilor.

Dupa ce-am vazut cum se construiesc legaturile online, mergem pe santier sa cautam cel mai bun insight de la consumator, nu-i asa? Apoi incepem constructia comunitatii: de la baza creativo-stiintifica (insight-ul de consumator) spre toate canalele de comunicare. Va invitam mai departe sa urmariti cum isi dezvolta Sneaker o comunitate proprie utilizand elementul de care vorbeam mai sus: interactive crowdsourcing si avand in buzunar un insight de consumator. Eu, ca fan Sneakersi abia astept sa-mi vad perechea in arhiva. Voi?

Sneakerpedia Trailer from Sneakerpedia on Vimeo.

Răspunsuri