Exhibitionist, caut sponsor

Comunicare

Cu siguranta exista, printre voi, persoane care gasesc fotbalul plictisitor. Ei bine, aflati ca exista cineva care s-a decis sa faca orice sport mai interesant. Si care acum are nevoie de ajutorul vostru.

In caz ca nu-l cunoasteti pe Jimmy Jump, intrebati-i de el pe Messi, Eto’o, Federer, precum si pe organizatorii unor meciuri de baschet, rugby, polo, Formula 1, ai Fashion Week si ai Eurovision. Urmatoarea lui provocare e una colosala: urmeaza sa ii puna fesul lui rosu in capul lui Jose Mourinho in timpul unui meci in direct. Singura lui problema e ca a adunat prea multe amenzi. Iar acum cauta sponsori. Acoperire internationala, la ora de maxima audienta, cu un buzz pe masura.

“Cascadoriile” lui devin imediat mari hit-uri pe YouTube. Evident, lumea e atrasa de interzis. Solidarizeaza de fiecare data cu actorii unor asemenea fapte, atat timp cat ele sunt inofensive si ii amuza. Dar brandurile? Ar avea ele atat de mult curaj incat sa dea gir unor oameni care incalca regulamentele, stiind ca publicul larg le-ar aprecia?

Sa-l ascultam pe Jimmy explicandu-ne de ce.

Răspunsuri