Basme cu trailer

Comunicare

In cautarea unor povesti abia aparute, am descoperit un alt fel de promovare. Nu stiu daca este o exceptie, sau o noua regula de marketing. The future will tell. Dar… ultima apartie marca Jordan&Sanderson este insotita de un trailer. Ceea ce pe mine, devorator de heroic-fantasy, ma foarte incanta. Si dupa cum se prezinta comentariile, nu sunt singur in agitatia mea. Robert Jordan a fost un meserias al genului care a lasat in urma sa o armata de fani WoT.  Iar fanii au fost rasplatiti; Towers of Midnight a aparut, iar cireasa de pe tort este un trailer al celui de-al 13-lea volum din Wheel of Time.

Sursa foto

Video care sa marketeze o carte… e ceva foarte, foarte, foarteee bun. Si va spun si de ce. Nisa asta din care fac parte (so called geeks) e innebunita sa vada universul pe care il citesc. De aceea devoram si jocuri si filme scoase dupa carti; ne dam cu parerea apoi, criticam sau aplaudam. Ori… miscarea asta de a arata “just a glimpse” de cum ar fi un film dupa Towers of Midnight e foarte desteapta. Inseamna ca brand-ul (in cazul asta o editura) a inteles ca exista o apetenta pentru scoaterea povestii din print. Ceea ce e si logic. Cand citesti ceva ce-ti place, intrii in universul ala si ramai acolo… o perioada. Trigger-ul asta face: ne incita si mai tare imaginatie, ne loializeaza. In schimb, noi o sa ducem vestea mai departe, o sa comentam si o sa punem umarul ca sa aratam ce chestii destepte fac brandurile noastre.

Tor-ul a priceput nevoia consumatorului. Brava lor. Ochelaristii D&D sunt incantati, pot sa pariez asta. Dar acum vrem si film :D

Răspunsuri