Consumatorii Xperia fata-n fata cu segmentarea

Comunicare

Ideea de promovare de azi ne duce la un Xperiment de comunicare ca un joc al oglinzilor: un side-by-side-by-side in care vedem, filmulet dupa filmulet, cum chiar si cei mai neajutorati dintre semenii nostri pot fi segmentati psiho-demografic. O campanie Sony-Ericsson de ras, de studiat si de dat mai departe.

Intai fotomodelelelelele, unde nu ne putem hotari daca cea mai smart e Maia sau Britney:

Mai apoi, italo-muschii, adica “guidos”, unde e clar ca Marty does it better:

Mai incolo, Xperia, htc evo si-un blackberry intalnesc varsta a treia…

Niste surferi toti o apa si-un nisip, tribut, parca, lui the Dude Big Lebowsky -

Niste Lemmy meets Europe meets…

Si-ntr-un final un filmulet cu niste debutanti in zona consum, marketing si focus-grup-uri, care parca nici nu mai trebuia facut, dar Mr Frog, probabil pet-ul copywriterului sau al plannerului, trebuia si el sa joace undeva.

Acum, daca v-a placut, e simplu: nu trebuie sa dati drumul la dus, ci sa apasati butonul ala de like, twit sau facebook. Si sa dati drumul la comentarii.

Peace & keep being smart, cu sau fara phone.

Răspunsuri

  • Pingback: Tweets that mention Consumatorii Xperia fata-n fata cu segmentarea | Fishington Post -- Topsy.com

  • piroș

    mda, ma asteptam sa fie mai comic daca tot au folosit actori … ar fi amuzant daca oamenii ar reactiona pe bune asa, dar scripted, meh

  • http://www.onoffmood.blogspot.com/ clandestine

    i took the infant lesson on zooming! preciiouuussss

  • Dragos

    Mi-a placut ca nu au riscat sa lase iPhone-ul la faza cu copii :) Cei care au dat vreodata un iPhone sau iPad pe mana unui copil de 2 ani stiu cam cum sta treaba cu concurenta :)