Miner placement

Comunicare

69. Acesta e numarul de zile petrecut de celebrii mineri ostatici din Chile la ocna (la propriu si la figurat). Iar cand au iesit la lumina, au ales s-o faca in stil. Figurile lor incercate au aparut pe toate posturile TV nationale si internationale impodobite cu noul model de ochelari de soare de la Oakley, cu filtru special impotriva razelor ultraviolete, oferit prin curtoazia sus-numitilor.

Un gest frumos din partea companiei californiene, mai ales ca retina umana, dupa mai bine de doua luni de intuneric, se acomodeaza mai greu cu soarele. Dar sa fi citit cumva responsabilii de la Oakley cartea economistului Milton Friedman din 1975, “Pranz gratis nu exista”? Pentru ca cele 41 milioane $ de expunere media gratuita par a fi un chilipir bun pentru cele 35 de perechi de Radar Black Iridium a cate 180 $ in retail fiecare, date spre folosinta gratuita.

Morala povestii? Good deeds pay, bineinteles. La propriu si la figurat.

Sursa: BrandFreak.com

Răspunsuri