Ouăle ca spațiu media

Comunicare

Și… Ați spart toate ouăle? Au fost buni mititeii? V-a rezistat lumânarea până acasă? Noi, la Fishington Post, sperăm că da/da/da. Și iată că, după Paște, ne întoarcem din nOU. Așa că așezați-vă la birOU, pentru că urmează o mică poveste care, cu ceva timp în urmă, a avut mult ecOU.

l_busb070327Suntem în Japonia anului 2007, la câteva luni și mii de kilometri distanță de declanșarea crizei economice. Publicitatea prosperă nu numai datorită creației, strategiei și bugetelor, ci și mulțumită unor întreprinzători din afara fenomenului. Asociația Producătorilor de Ouă din Japonia a observat o nișă media până atunci neexploatată: ouăle. În acest fel, Nissin Food Products a devenit primul client din lume care își făcea publicitate printr-un sticker aplicat pe coaja ouălor.

Fără a ne mai gândi la consumul zilnic al acestor alimente, logica ne va conduce și înspre perioade de maxim consum. Paștele – veți zice. Adevărat, dar cozonacii se fac și de Crăciun. Torturile pentru ziua de naștere se comandă în fiecare zi. Protestele furioase în toată colțuri ale lumii se amplifică. Nu e fizică nucleară, e doar logică de bun simț – una care poate da rezultate.

Iar logica, oricât de adulată sau blamată ar fi, poate scoate din impas. Da, poate aduce o idee cu picioarele pe pământ. Dar, în același timp, poate da curaj unei gândiri prea exacte. Și sunt sigur că știm cu toții exemple :) Mie, personal, mi-ar plăcea să avem o Zi Internațională a Logicii. Poate chiar prima zi lucrătoare după Paște.

Răspunsuri