Shake it off people, please!

Comunicare

Nu mai este o necunoscută pentru nimeni. Tot Facebook-ul vuiește, iar view-urile pe YouTube se înmulțesc într-un ritm amețitor. Harlem Shake este noul Gangnam Style.

Harlem Shake este un dans apărut în Harlem-ul anului 1981 și a fost reactualizat de DJ-ul Baauer, care a compus o piesă cu acelaşi nume în luna mai 2012. Devenit viral, nu putea fi ignorat de agențiile de publicitate care au lansat variante proprii. Printre acestea shop-uri de creație cum ar fi TBWA Paris, Grey MoscowDDB Barcelona sau M&C Saatchi. Până și renumitul Wieden and Kennedy Portland a făcut unul.

Harlem Shake se împrăștie ca un virus global. Clienții l-au preluat și ei pentru a își face cunoscute brandurile. Pepsi vrea să ne impresioneze cu dozele care dansează pe ritm de Harlem Shake, Chili’s a postat un video de calitate home-made, A&W Restaurants ne arată un filmuleț alb negru denumit Circa 1974. Au fost lansate produse și aplicații noi.

Ca să nu se lase mai prejos, angajații Facebook  și YouTube au postat și ei un astfel de filmuleț. Iar în România ritmul se menține. Pentru că va trebui să îl mai suportăm cel puțin o vreme, vă invit să aruncați o privire mai jos.

 

Răspunsuri