Conversatii de interes general

Comunicare

Am plecat de la Top Social Brands intrebandu-ma daca dincolo de prezenta in social media si asistenta de tip customer service oferita de companiile din Romania prin intermediul noilor canale media, avem si branduri sociabile?

Curiozitatea mea nu aduce nimic nou sub stele, de aceea am cautat un exemple ca raspuns. Asa am dat peste miscarea OneBookOneTwitter, care la randul ei a fost inspirata dintr-un program de succes initiat in 1998 in Seattle. Actiunea este o conversatie ce are la baza 2 caracteristici simple si la mintea cocosului pentru orice brand orientat spre social media:
- sa fie de interes general
- sa fie fun (daca se poate sa starneasca o competitie, cu atat mai bine)
- sa ofere ceva gratuit (in mod ideal)
Mecanismul este si el la fel de simplu: se organizeaza un voting, publicul opteaza pentru una din cartile propuse, se anunta cartea castigatoare. Lumea este acum pregatita si pusa pe citit.
Obiectivul campaniei: sa genereze conversatii pentru milioane si milioane de oameni, dincolo de background-ul lor social, cultural sau profesional.
Ce urmeaza va inchipuiti sau puteti urmari si voi pe twitter aici #1b1t.

Răspunsuri