1 aprilie si branduri

Comunicare

Cum 1 aprilie a cazut anul asta intr-o duminica, e posibil ca ziua pacalelilor sa fi trecut usor neobservata pe langa noi. Cel putin fata de alti ani. Totusi, nu e ca si cum toata lumea a uitat. Si in niciun caz brandurile. Multe din ele au fost active si in 2012, continuand traditia farselor reusite din anii precedenti.

Adweek anunta pe Google ca fiind campionul neoficial al farselor branduite si in 2012. Pitchul intern pentru farsa de 1 aprilie se pare ca a avut nu una, ci mai multe idei castigatoare. Pe de o parte, s-a anuntat lansarea Google Racing, un parteneriat cu NASCAR prin care, datorita ultimelor tehnologii Google, ne este oferita masina de curse cu pilot automat.

Pe de alta parte, aceeasi companie din California a anuntat lansarea Google Maps pentru 8 biti. Daily Mail ne arata si niste capturi de ecran pentru aceasta versiune, lansata special pentru “indelung-neglijatul” NES (Nintendo Entertainment System). In afara de acestea, Huffington Post ne scrie si despre alte glume branduite. Printre ele, amintim aici de:

O aplicatie de smartphone de la Axe care iti permite sa te sprayezi direct cu telefonul…

Gmail Tap, ideea care reinventeaza smartphoneurile, introducandu-le in lumea limbajului morse…

Si intreaga colectie 2005-2012 YouTube, disponibila pe DVD:

Pana la urmatorul 1 aprilie, continuati sa zambiti.

Răspunsuri