Go beyond the cover…spune L’Oreal.

Comunicare

Rareori vedem campanii mai “altfel” pentru produse cosmetice adresate femeilor, dar asta nu inseamna ca ele nu se fac…de data asta vorbim despre o campanie de anul trecut din America. L’Oreal a lansat in 2011 un nou fond de ten, Dermablend Professional, despre care trebuia sa spuna ca are o putere foarte mare de acoperire. Astfel, pentru a oferi impact campaniei “Go beyond the cover”, L’Oreal a apelat la modelul canadian Rick Genest pentru partea de online. Cine e Rick Genest si ce legatura are el cu fondul de ten? O sa vedem in spotul de mai jos.

Merita vazut si making of-ul.

Asadar, nu este nevoie sa vedem doar close-up-uri cu femei cu un ten perfect ca sa intelegem ca se vorbeste despre un fond de ten puternic, publicul poate fi abordat diferit si poate receptiona la fel de bine mesajul daca este surprins cu “altceva”. Este important sa nu pornim de la premisa ca “Publicul nu va intelege”, ci sa-i oferim acestuia ceva neasteptat in masura in care este posibil.

Răspunsuri