Samsung intreaba, consumatorul raspunde: cine-i Notasso?

Comunicare

Un lucru e sigur: daca n-ati gasit inca raspunsul, cel putin cu intrebarea de mai sus v-ati intalnit foarte des in ultimul timp, via Facebook. Cu siguranta ati vazut, la un moment dat, cum printre pozele prietenilor vostri apare un portret colorat ‘Made by Notasso’. Link-ul din descrierea pozei va indruma catre o aplicatie, powered by Samsung, unde Notasso vi se prezinta intr-un clip de un minut si ceva:

Dupa ce aflam ca Notasso este un digital street artist din Barcelona care foloseste, ca instrument de lucru, Samsung Galaxy Note, suntem invitati la expozitia acestuia. Tanarul ne poarta printre invitatii sai, aruncam o privire in fuga peste creatiile sale, iar la un moment dat ne propune sa-i vizitam atelierul. Nici n-apucam sa cuprindem cu privirea toate culorile care ni se astern in fata ochilor, ca simpaticul tanar ne intreaba ce-ar fi sa ne faca el un Notasso original.

Ii dam un ragaz si el se tine de promisiune: dupa cateva minute, una din pozele de profil a fost transformata intr-un portret, Notasso style. Toate acestea printr-o aplicatie realizata de Kong Amsterdam.

Agentia de interactive advertising a lucrat impreuna cu Cheil Benelux la campania menita sa promoveze Samsung Galaxy Note in Olanda. Dintr-un tweet al reprezentantilor Kong aflam ca, gratie campaniei Who is Notasso, Samsung Mobile a reusit sa intre in topul celor mai mari 10 pagini Facebook din Olanda.

Campania merita, din punctul nostru de vedere, cateva bile albe. Conceptul si naming-ul ar fi doua dintre ele. Notasso este o combinatie fericita intre numele produsului si zona de utilitate pe care o promoveaza. Galaxy Note, tableta super-desteapta, iti pune la dispozitie beneficiile mai multor device-uri intr-unul singur si, in plus, iti permite sa-ti notezi ideile carora sa le dai, mai tarziu, forma. Cu alte cuvinte, Galaxy Note intelege consumatorii de astazi: personalitati multilaterale, in multi-need of finding multi-ways to multi-express themselves. In felul lor, niste Picasso ai vietii de zi cu zi.

In fine, nu argumentam daca produsul cu pricina e breaz au ba. Recunoastem, in schimb, valoarea povestii pe care o spune brandul in aceasta campanie: o naratiune bine gandita si la fel de bine executata. Aplicatia prin care il cunoasteti pe tanarul artist functioneaza fara cusur, iar daca sunteti curiosi, o puteti incerca aici. Raspunsul la intrebarea ‘Who is Notasso’ sta chiar in portretul colorat care v-a fost facut. Enjoy!

Răspunsuri