Rank Author sau putin branding personal cu Google

Comunicare

In incercarea de a mai ordona inca putin uriasa cantitate de informatie de pe net, Google a lansat tag-ul rel="author". Acesta a fost creat pentru autentificarea continutului si este util pentru cei care publica in mai multe reviste online, blog-uri si alte platforme de continut colective.

rel="author" face legatura dintre semnatura unui articol si profilul de Google+. Pentru autori este o modalitate buna de a lega articole altfel disparate de un nume, poza si profil si de a iesi in rezultatele google in primul rand dupa continutul pe care il scriu. Castiga astfel un tool foarte bun de branding personal, dar ajuta in schimb Google sa detecteze continutul original si, bineinteles, sa impuna inca putin Google+.

Explicatii mai pe larg de la Matt Cutts, aici si pentru implementari aici.

Desigur, facebook are OGP (Open Graph Protocol), pe care il promoveaza din greu. E interesant de vazut cand se vor opri tag-urile astea non-standard.

Google, Bing si Yahoo, au creat un standard similar, schema.org.

Răspunsuri