Philippe Starck. Creator, artistic director, designer:

Comunicare

“I like to open the doors to people’s brains”

philippe-starck-design-sorry

Mai multe AICI, pe un site de pe care aflam ca dl Starck, laolalta cu multi alti oameni foarte destepti – intre care si Radu Mihaileanu -, e ambasador european pentru creativitate.

Răspunsuri

  • http://lostandfounddesk.blogspot.com/2007/10/nici-un-meci-nu-seamana-cu-altul.html Monica Jitariuc

    “Designul e inutil. Imi schimb meseria!” Philippe Starck cand s-a lasat de design, in 2008 si nu oricum, ci declarand suplimentului Leben al ziarului german Zeit ca munca lui de o viata, indiferent cat efort si aplicare a insemnat ea, a fost absolut inutila. Chiar designul ca disciplina ar fi inutil si absurd in comparatie o ocupatie mai serioasa, cum ar fi astronomia sau biologia.

    “Am creat atatea lucruri fara sa ma intereseze cu-adevarat scopul final. Poate au fost necesari toti acesti ani ca sa-mi dau in final seama ca de fapt nu avem nevoie de nimic. Posedam intotdeauna prea mult” spune Starck. Nu avem nevoie de lucruri materiale, ci de inteligenta, umor, morala si capacitatea de a iubi. “Am fost un producator de materialitate. Mi-e rusine acum. In viitor as vrea sa fiu un fabricant de concepte. Ar fi mai util”.

  • http://lostandfounddesk.blogspot.com/2007/10/nici-un-meci-nu-seamana-cu-altul.html Monica Jitariuc
  • The Sturmdrang Institute

    Monica, asa e. Suntem printre cei ce la momentul respectiv, in joaca sau de suspans, povesteam prietenilor ce-a decis monstruletzul francez

    Intre timp, trecand peste momentul acela si urmarind restul declaratiilor sale, tindem sa credem ca o asa hotarare poate fi inteleasa ca parte a mixului de promovare – fiindca nu-i asa, orice specialist in comunicare, cat de mic, stie: chiar si brandurile mari au nevoie, cateodata, de promotii :)

  • http://lostandfounddesk.blogspot.com/2007/10/nici-un-meci-nu-seamana-cu-altul.html Monica Jitariuc

    de promotii sau de scandal, da.