Mic vocabular agentie – client

Comunicare

Redactia Fishington Post a zbughit-o catre ape mai molcome, yeeeeey! Asa ca intre 10 si 15 august, pe langa ocazionale postari de pe unde om fi, va lasam cu un potpuriu de “Daca doriti sa revedeti”. Speram sa va placa si voua ce ne-a placut si noua. Oricum ar fi, nu uitati: cine citeste din urma va intelege cel dintai :) . P.S. Articolul de mai jos a fost initial publicat in 2011.03.01.

Domnul Andrew Howell, cinicul semnatar al lui Northern Planner, ne ofera un mic lexicon semi-umoristic pentru intelegerea mai usoara a zecilor (sutelor?) de termeni specifici folositi de agentii sau clienti in comunicarea de zi cu zi.

Cateva exemple:

Gandire laterala – brieful era praf asa ca l-am ignorat

Media neutral – nu ne permitem sa iesim pe TV

Work in progess – n-am inceput inca sa muncim dar trebuia sa va aratam ceva

Ganditi-va la noi ca la niste parteneri, nu ca la niste furnizori – vrem sa renegociem fee-ul

Amplificarea campaniei – putem obtine un buget de media mai mare?

Mai multe puteti gasi aici. Voi mai stiti si alte expresii, maxime sau cugetari intr-ale advertisingului?

sursa foto

Răspunsuri