O noua pozitionare – la dreapta tatalui

Branding

Preacuviosul Vladi, prin lume ades umblatoriu, ne aduce la birou azi, in sfanta zi de luni, un drept-credincios packaging, anume “Aghiazma Mare”.

 

 

 

 

 

 

 

O extensie de gama (pare-se) construita ca la Carte, cu un limbaj vizual consistent…

 

 

 

 

 

 

 

…si recent lansat de Arhiepiscopia Tomisului, dupa cum descoperim de pe eticheta.

 

 

 

 

 

 

 

Uram consumatorilor si producatorului multe satisfactii, sa ramana impreuna la bine si la rau – si o cota de piata cat mai Mare!

Răspunsuri

  • http://www.facebook.com/supervladi Vladi Paunescu

    O sa ajungem in iad pentru asta, domnu’ Sturmdrang.

    • wilhema

      presimt ca o sa va simtiti bine acolo, va fi ca o mini vacanta; sa nu uitati umbrelutele si slipul (neaparat, sa nu lipseasca). Bon voyage!

  • http://kitblog.com Kit

    Ne place, dar sa fie bio.