Facebook, mai personal ca niciodata

Branding

Daca gigantul online ar fi fost de pe meleagurile romanesti, cam asa ar suna anuntul de promovare: “Facebook, lider de piata cu o gama larga de servicii, vine in intampinarea clientilor si partenerilor sai prin introducerea unui nou buton: SEND”.

Ce face acest SEND button? Iti ofera posibilitatea sa trimiti articole si ce mai gasesti tu interesant “pe net”,  prietenilor tai de pe facebook, sub forma unui mesaj privat.

 

SEND button pe Fishington Post

La ce ajuta SEND button? Desi platforma Facebook este pentru show-off-to-your-friends (vezi Facebook Places, tags, etc), era nevoie de o modalitate de a impartasi informatii doar cu cativa dintre prieteni (vezi Facebook Groups).

De ce se numeste SEND button? Un naming inteligent salveaza UI-ul din capcana de culori si font-uri corporate.  Adica butonul de send arata la fel ca cel de LIKE, doar ca sonoritatea lui are un impact asupra utilizatorilor care sunt obisnuiti deja cu comanda de SEND, fiindca folosesc zilnic mail-urile. Pretty nifty, nu?

Send, uh ?

Desi SEND button ajuta utilizatorii sa share-uiasca informatii intre ei, pentru companii nu este un avantaj masurabil, respectiv interactiunile cu SEND button nu sunt vizibile.

Spor la SENDing!

Răspunsuri

  • http://www.friendsadvertising.ro Ioana Te

    discutabila utilitatea, dar, asa cum imi zicea cineva mai devreme, peste vreo 2 saptamani o sa ne intrebam cum am putut vreodata sa traim fara acest feature…
    insa mai important este: i-a placut lui Mark articolul??