Enciclopedia notiunilor mitologice din publicitate. Episodul 3: intalnirea ideala.

Branding

Am ezitat in gasirea numelui pentru acest articol, in ideea ca “intalnirea ideala” va poate duce cu gandul la alte zone mai romantice. Insa pentru ca textul are si englezisme si barbarisme stil business, am zis sa evit ‘meeting-ul ideal’ si sa raman la varianta autohtona, cu mentiunea ca e vorba suta la suta de intalniri de business.

Intalnirea ideala are un scop. Chiar daca scopul e “sa vedem ce mai faceti, ce mai ziceti”, daca toata lumea prezenta la masa il cunoaste e ok.

Intalnirea ideala tine maxim o ora si jumatate. Ce e peste e ineficient, zic colegii nostri din tari mai organizate.

La intalnirea ideala participa atatea persoane cate au ceva de spus si de invatat din ea.
Juniorii nu trebuie lasati pe dinafara, pentru ca ii ajuta sa observe dinamica unei intalniri de briefing/debriefing/prezentare/feedback/evaluare/ status report/ PPM/ negociere sau orice altceva. Dar bagatorii de seama mai bine raman acasa.

Intalnirea ideala isi schimba locatia de la caz la caz, nu abuzeaza de terenul niciuneia dintre parti. Sigur, traditionala regula a negociere pe teren propriu se aplica, dar pentru alte tipuri de intalniri decorul e bine sa varieze.

La intalnirea ideala exista o agenda – atat una discutata si anuntata catre ambele (sau mai multele) parti, cati si agenda proprie a fiecareia. Stim cu ce ganduri intram si stim cu ce rezultate trebuie sa iesim din intalnire.

Intalnirea ideala incepe la timp. Si nimeni nu intarzie fara sa anunte. Si daca intarzie nu e mai mult de 15 minute.

Va recomand sa cititi aici cateva recomandari interesante pentru buna desfasurare a intalnirilor, atat formale cat si si informale. Si nu va mai retin, poate aveti vreo intalnire si nu vreti sa intarziati…

Răspunsuri