Răspunsuri

  • Problematique

    account-ul ideal intelege creatie si o filtreaza, nu trimite la client tot ce primeste de la creativ daca e convins ca nu e ce trebuie

  • Ioana Te

    Corect, corect.

  • eliza

    @first 2 com: account-ul ideal intelege creatie, dar nu incearca sa se puna in locul ei sau sa o faca, pentru ca crede ca o face mai bine

  • http://twitter.com/sorintranca sorin tranca

    Shit. Acu-mi pare rau ca nu am avut vreme sa particip la sondajul tau. Si-mi pare rau si-acum, ca nu pot dezvolta, insa zic una scurta si, sper, buna – tot ce-ai spus mai sus se refera la accountul foarte bun, nu la cel ideal.

  • http://www.friendsadvertising.ro Ioana Te

    O sa participi pentru saptamana viitoare, cand am un subiect excelent pentru tine. Si e buna asta a scurta, desi ne conduce spre concluzia ca we don’t dream big enough…

  • http://www.stefanstroe.ro Stefan Stroe

    Ioana, e bine ca mai scrie cineva si despre client service. Eu am o idee tematica, pe care ti-o pot povesti, poate o dezvoltam impreuna. Ai mailul meu aici.

    Imi amintesc in prima saptamana de la Grey cand m-a intrebat un CS Manager de pe Romtelecom, cu fata crispata, rosie: “Si acum ca ai venit tu, noi ce mai facem?” :)

    De aceea, pentru agentiile medii si mari insa cred ar fi util sa vezi ce zic si niste strategic planneri experimentati despre accounti.

  • Ioana Te

    Buna Stefan si multumesc ptr comentariu – iti scriu, ca suna interesant ideea “tematica” :) , iar apropo de perspectiva plannerilor, foarte corect, trebuie investigat…