Despre pitchuri si alte chestii ingrozitoare care fac din tara noastra un model international de business

Branding

Am primit la redactie, azi-dimineata devreme, un filmulet de la un coleg-planner care tocmai se lupta cu niste pitchuri, via Jamie Beckland, via Anomaly London. El ne arata ca in afara Romaniei nu prea e misto sa mergi la pitchuri, pentru ca puncte puncte.

Doamne-ajuta, bine ca nu suntem in America, tara unde se petrec aceste lucruri groaznice! Multumim IAA, UAPR si tuturor celorlalte organizatii de profil, care lupta prin toate mijloacele pentru ca in tara noastra sa nu se intample asa ceva.

Jamie Beckland e Emerging Media Strategist + Erstwhile Dancer + Digital Roustabout + Armchair Economist + Traveler, dupa cum zice pe blogul lui si lucreaza la White Horse, in Portland, o agentie de digital marketing veche de vreo 31 de ani.

Răspunsuri

  • http://andibob.wordpress.com/ Andi Bob

    Foarte sexy agațamentu’ ăsta! fain de tot! :)
    Rămâne.

  • The Sturmdrang Institute

    Aham. Stiam noi, cercetatorii, ce cercetam :)