Noul fanpage de Facebook

Branding

Daca aveti un cont de fanpage de administrat, de dimineata probabil ca ati avut un mic soc. Domnul Zuckerberg a trecut la upgrade-ul de fanpage, anuntat inca din decembrie 2010 atunci cand noul profil si-a facut aparitia pret de cateva ore. Dupa ce a fost schimbat contul de profil, cei de la Facebook au servit si brandurilor aceasta “surpriza asteptata”.

In mail-ul primit azi dimineata, PR-ul Facebook anunta noile skill-uri de fanpage: (notificari atunci cand fanii interactioneaza cu fanpage-ul, posibilitatea de a da like in calitate de fanpage, slide al celor mai relevante poze pe care vrei sa le scoti in evidenta).

Bref, fanpage-ul se va comporta de acum inainte ca un profil de utilizator. Mai multa interactiune, mai multe date relevante despre consumatori. Dar situatia brandurilor de pe Facebook nu e chiar roz; primul lucru care se modifica sunt tab-urile. Asta inseamna ca fanpage-uri customizate mai mult sau mai putin creativ vor trebui sa se adapteze.  Cu toate acestea, brandurilor castiga mult in insight-uri despre consumator si interactiune. Se va specula pe marginea acestui subiect. De aceea, astept cu interes explicatiile lui Zuckerberg si mai ales reactia marilor branduri la schimbarea la fata a fanpage-ului.

Pana atunci insa…

Va place noul fanpage de Facebook?

  • Da (58%, 18 Voturi)
  • Nu (42%, 13 Voturi)

Voturi: 31

sursa foto

Răspunsuri