LER-ul zilei si beneficiile consumului de aplicatii smart-phone

Branding Comunicare

Va spuneam la un moment dat despre like-urile din Facebook. Apoi, Sorin a adus in discutie o alta tendinta a vremurilor noastre – implicarea brandurilor in socia-media. Acum v-as aduce in atentia dumneavoastra alt trend: aplicatiile pentru smart-phones. Asa-numitele mobile apps.

Ele ne fac viata mai usoara.  Intrebati orice detinator de mobil destept. Ele ne ajuta sa  ne orientam in trafic, sa vedem cati bani am economist de cand nu mai fumam, sa ne dam mari cand ii spunem iubitei ce constelatii admiram. Aplicatiile ne transforma, cu ele invatam kung-fu in Matrice. Ne trezim cu super-puteri si incepem sa le folosim (cu folos sau fara). Just for the fun of it. Ca pana la urma, cui nu-i place sa fie super-erou? Ne fac mai destepti, mai inteligenti, mai informati. Ne adauga plus valoare. E un caz clasic de simbioza intre noi si tehnologie, iar pana sa ne umble prin sange nanitii, ne obisnuim deja cu senzatia ca tehnologia ne-a intrat sub piele. Paradoxal, ecuatia este una de win-win, atat pentru consumator cat si pentru brandul dezvoltator de aplicatii. Androidul, iPhone-ul isi fidelizeaza consumatorii, iar acestia devin evanghelistii noilor tendinte mobile. La noi in Romania, Dan Virtopeanu ne spune ca sunt aproape 50.000 de utilizatori de iPhone, doar 10.000 de Android si aproape 100.000 de Blackberry. Incet-incet si marketerii nostri trebuie sa atace directia asta, altfel vor risca sa iasa din joc.

Revenind la consumatori, voi ce aplicatii utilizati cel mai des pe telefon? Care sunt favoritele voastre? Ce recomandati noilor users?

Castigi unul din cele 10 LER-uri zilnice expuse pe Fishington Post in sectiunea “Ler Superstore” si un Mare Premiu, Super-Lerul, scos la concurs in ziua de 20 decembrie! Afla mai multe detalii in REGULAMENT.

Răspunsuri