Arta YouTube pe zidurile Guggenheim

Branding Comunicare

Arta a scapat de ceva vreme de inhibitia online-ului, iar cea mai recenta dovada ne-o ofera muzeul Guggenheim din New York. “YouTube Play. A Biennial of Creative Video” ne reaminteste tuturor ca valoarea unei creatii nu mai tine cont de mediul in care este transmisa, sau de instrumentele care o produc.

Sursa foto

Expozitia a strans cele mai creative filme postate pe YouTube in urma unei jurizari facute de meseriasi ai breslei. Ii amintesc doar pe Takashi Murakami, Darren Aronofsky sau Shirin Neshat. Pe ceilalti ii descoperiti voi :)

Din 23.000 de filmutele, s-a ajuns la 25. M-am uitat la toate bijuteriile astea. Cu un ochi rad si cu unul plang. Fiecare dintre ele m-a lasat masca. Adica a trezit ceva, nu m-a lasat indiferent, s-a jucat in voie prin capul meu cu metafore si simboluri. Insa nu m-am putut abtine sa nu remarc numarul mic de vizualizari in raport cu valoarea dovedita.(singura exceptie, Zef Side). Poate dupa acest episod, vom asista si la cresterea apetitului de consum pentru asa ceva.

Eu bag proiectul asta in partea plina a paharului, discutia despre si cu Humanology fiind abia la inceput. E optimism tot ce transpare din aceste bucati de arta, e bucurie de a crea. Si, ciudat sau nu, in povestea asta tehnologia si umanul se completeaza cum nu se poate mai frumos. Povestea proiectului, in short-movies, e aici. Iar pentru “the good stuff” mergeti AICI.

Eu mi-am facut top 3-ul/25. Al vostru care ?

No3

No.2

No 1.

Răspunsuri