Mercantilism divin

Branding Comunicare

La inceput, Dumnezeu a creat cerurile si pamantul. Apoi, dupa cateva zile de cautare interioara, a zis: “Sa fie o economie de schimb bazata pe schimbul reciproc de marfuri si servicii, iar economiile de scara sa faca posibile oferte de nerefuzat pentru consumatorul final.”

Si iata cum, peste ani, reprezentantii divinitatii in Bucuresti incearca sa ne aduca pe noi, pacatosii, mai aproape de mantuire prin propriul departament de marketing, aflat sub obladuirea Sfantului Duh. Ofertele avantajoase pentru enoriasul final, precum cea din imagine, pot constitui oricand inspiratie pentru robii Lui Dumnezeu, agentii economici, de a-si intari platformele de CSR prin activitati care sa aduca lumea mai aproape de purificarea sufleteasca.

Toate acestea stau marturie pentru posibilitatile de colaborare ale noastre cu partenerul de afaceri suprem, Dumnezeu. De altfel, nu suntem primii care au intuit-o. Pro TV a realizat un reportaj, iar David Bubna-Litic chiar a scris o carte despre acest lucru. Ramane de vazut acum cati dintre noi vor fi intr-atat de deschisi la minte si la suflet pentru a intelege aceasta oportunitate preasfanta.

tamaie la promotie

Răspunsuri