Guns&mici&Roses

Branding

Trupa de rock Guns&Roses a sustinut un recital de zile mici, aseara, in fata a vreo 10.000 de spectatori la Romexpo. Platitorii de bilet, minim 150 de lei, au multumit firmei organizatoare pentru profesionalismul de care au dat dovada.

D&D East Entertaiment s-a comportat impecabil: de la cosul de gunoi care bloca o poarta de acces (din cele putine existente), la sonorizarea calma si inceata specifica unei orchestre de camera. Asa cum a zis si Costin, organizatorii au nevoie de aprecierea noastra.

Stim ca Axl Rose intarzie. Doar face parte din brandul propriu si personal. Banuiam ca este si obosit dupa o lunga cariera in showbiz. Dar sa adaugi cel mai prost sistem de sunet la o trupa lejera (cum este astazi Guns) inseamna chiar sa-ti bati joc de oamenii aia care au dat un bilet sa vada si ei mare, mare show. Mare, mare… teapa.

Noroc cu micii comercializati, de o foarte buna calitate: 4 mici cu mustar si castraveciori murati (decat 2 jetoane=10 lei). La casele de jetoane BRD cozile mergeau binisor, ca de altfel si la WC-urile ecologice. Putin mai dificil la standurile Ciuc. Dupa 2, 3 ore de asteptare berea se terminase pe alocuri, iar unii dintre angajati se cam pilisera. Cu Jagermister, dupa spusele unui mini-sef de acolo.

In incheiere, tin inca o data sa multumesc organizatorilor de la D&D East Entertaiment pentru c-au servit mici. Cunosc subtilitatile consumatorului autohton si mai ales… cum sa-l multumeasca.

Eu n-am asteptat finalul. Am plecat dupa November Rain ca mi-era frig…

Răspunsuri