Șoc! Poliția Sectorului 5 încalcă toate legile bunului-simț!

Branding

Le vedem cu toții de fiecare dată când ieșim de la metrou de la Izvor. E vorba, bineînțeles, de billboard-urile semnate Poliția Sectorului 5, care merită un premiu pentru cel mai bun polițist publicitar. Asta fiindcă art directionul pare făcut de un polițist care și-a instalat Corel de curând și s-a apucat să desenache.

Ca să înțelegeți mai bine conceptul din spatele campaniei demarate de Poliția Sectorului 5, așa arăta billboard-ul cu pricina astă iarnă. Îmi pare rău pentru calitatea fotografiei, dar tot ce trebuie să vedeți sunt headline-ul și expresia de șoc și groază de pe fața băbuței, care trage în tandem cu hoțul de toartele genții. Nu știam că au imagini de-astea pe shutterstock.

reclama politia capitalei

Fiindcă prima variantă nu li s-a părut prea expresivă, domnii de la Poliție au înlocuit-o peste puțin timp cu o nouă execuție. Conceptul, însă, a rămas în picioare.

politia capitalei reclama

O îmbunătățire semnificativă în copy, acum de când i-au adăugat și o rimă. Se pare, totuși, că un trecător mai grammar nazi a fost nemulțumit de utilizarea vocativului și le-a sintetizat domnilor de la Poliție o lecție de gramatică fix pe billboard.

politia capitalei reclama

În dreptul celor două personaje cu scara și trusa de scule a mai scris și niște nume de politicieni, dar ne-am gândit că pe Fishington Post nu favorizăm niciun partid, așa că dacă vreți să vedeți cu ochii voștri, treceți pe-acolo.

Și ca totul să culmineze spre climaxul publicității, pe lângă billboard-ul cu creștinii a mai apărut încă un candidat serios la Cannes.

politia capitalei reclama

Cred că n-am mai văzut atâtea typeface-uri pe un singur billboard niciodată. În plus, avem gradient pe fundal, niște crochiuri scanate și decupate cu magic wand în două secunde, o metaforă încadrată de ghilimele puse pe invers și o compoziție care rivalizează chiar și secțiunea de aur.

Aceeași imagine, printată pe postere A3, este lipită în vitrina oricărui magazin de pe Regina Elisabeta. Deci măcar la partea de media stau bine.

În încheiere, vrem să lansăm un CONCURS. Dăm un premiu celui care vine cu un billboard care arată mai rău decât atât! Așteptăm propunerile voastre de billboard-uri care încalcă legile bunului-simț până luni, 8 iulie, ora 19:30, pe ioana.ichim@friendsadvertising.ro. Un juriu de art directori din agenție va delibera cu atenție.

Răspunsuri