Teach Me 8 – There’s no jackpot in branding

Branding

Oricine are, din când în când, idei care nu-l lasă să doarmă. În caz că vă numărați printre cei fascinați ori de branding ori de păcănele, vă dăm o veste bună: Advice dă startul la TeachMe, şcoală gratuită de publicitate, ajunsă anul acesta la ce-a de-a opta ediție.

Se întâmplă între 1-13 aprilie, la Acuarela – Galeriile Imbold, unde profesioniști ai publicității românești vor prezenta cele mai importante aspecte ale unor procese de branding și vor deconspira noile tehnici ale unei industrii unde norocul nu poate înlocui planificarea atentă și spiritul inovativ: Guerilla Advertising, Ambient și New Media, Strategii de loializare, Gamification, Marketing Senzorial și Community Marketing, Video Mapping și TV production.

Școala de publicitate pune la bătaie anul acesta 27 de locuri, unde se vor dezbate aspecte și tehnici care îi vor ajuta pe participanți să înţeleagă cum funcţionează o agenţie de publicitate și care sunt etapele realizării unui brand de succes.

poster_online

Faţă de ediţiile precedente, ediţia din acest an aduce în centrul discuțiilor BRANDUL, mai precis ideea că  „There’s no jackpot in branding”. Nimic nu este întâmplător, nimic nu este “norocos”, un brand se construiește în fiecare zi adaptându-se noilor trenduri, iar noi am vrut să fim în trend și să provocăm teme de actualitate”, spune Edina Berbescu, Project Manager TeachMe 8.

TeachMe8 reia traseul de la fierul înroșit la lovemark, oferind participanților ocazia să trăiască experiența creării propriului brand și să învățe cum să comunice în numele lui.

Dacă ești la început de drum și te tentează să vezi cum e flow-ul dintr-o agenție de publicitate, grăbește-te cu aplicația până pe 27 martie. Formularul de înscriere și mai multe detalii despre proiect se găsesc aici www.teach-me.ro.

PS: Se lasă cu internship la una din agențiile partenere.

Răspunsuri