Cum ne botezăm (sau alegem) agenţia de publicitate

Branding Recomandări

Namingul e o parte foarte importantă a creării unei firme noi. Fă-l cum nu trebuie şi s-ar putea să ajungi în situaţia asta. Dar un nume rău n-ar fi o mare problemă dacă cineva n-ar trebui să ne aleagă odată şi odată (cu referire la clienți, de exemplu).

Doi creativi britanici vor să dea o mână de ajutor în această privinţă. Infograficul lor poate ajuta, de exemplu, clienţii să-şi facă o idee despre spiritul agenţiei înainte de a o alege. Poate vor o garanţie a calităţii, caz în care vor alege o agenţie botezată după fondatori. Poate vor un nume de ființă vie, care să le ofere o idee despre viitoarea relaţie. Sau poate vor și altceva:

Taxonomy-FinalBineînțeles, criteriile după care o agenție va fi aleasă sunt și multe altele. Dar dacă vrem să ne încadrăm însemnătatea numelui într-o anumită categorie, avem acum o mică idee despre impresia lăsată în situația „salut, sunt…”.

 

Răspunsuri

  • http://www.facebook.com/pisicaverde Ciprian Furtuna

    Tema de casa: creati un nume de agentie care sa contina 3 sau mai multe notiuni :)