Răspunsuri

  • Andra

    pe tricoul cu “I left my [heart] in Fetesti” ar merge mai bine “I left my [beer can] in Fetesti” :) )

    • http://www.facebook.com/supervladi Vladi Paunescu

       Sau cum ar spune americanii: beer can = ♥ ;)

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=557126342 Laura Stefania Banica

    foarte misto, va sustin pentru braila :) chiar ati avea material 

  • daniela

    foarte inspirate mesajele;sunt din fetesti si am facut naveta 5 ani intre bucuresti si fetesti si, intr-adevar, pentru cei din tren fetestiul insemna statia mai lungade pauza de cafea si tigara; la cat de mort este oraselul, un branding bun poate l-armai inviora; bravo voua :)

  • Lacramioara Brecea

    Arata foarte fain, dar idea in sine este si mai stralucita. Astept un branding despre Baicoi, unde au existat doi dintre cei mai longevivi romani, un soi de oras unde traiesti mult si bine, la propriu. Bun. Acum, despre Fetesti, brandingul este fain, cateva chestiuni observate doar. Cred ca varianta doi este mult mai atractiva, cu dublarea populatiei la fiecare 17 minute. Este senzational sloganul… il tii minte, te nauceste la un moment dat, sa afli ca in timpul pe care il petreci tu in masina intre Victoriei si Romana… o noua primavara s-a mai creat. Ti-e si teama sa socotesti primaverile aparute intr-o zi de vineri, cand incerci sa iesi pe Bucuresti-Pitesti… ma rog, detalii. Vizualul primei idei+Mesajul celei de-a doua cred ca se completeaza foarte bine. Am zis, nu dati cu parul!

  • http://twitter.com/sorintranca sorin tranca

    multumim pentru idei, foarte utile, nu ezitati sa le spuneti pe toate pentru ca suntem genul care invatam din greseli :)

  • 100testeanca

    FE-LI-CI-TARI!!!

    …de  la Istrati incoace sunteti singurii care isi mai amintesc de acest loc unde  ..nu se intampla (aproape)nimic!…

    …va sustin ideea si o voi publiciza cat mai mult!

    …doar ca,TREBUIE sa ne amintim ca  la FETESTI  printre multi altii ,traiesc si cei care cu extrema simpitate prefera sa fie numiti p i l o t i i  d e  p e  B o r c e a si care ,de foarte mult timp, constituie elita pilotajului romanesc!

  • Ank Stroe

    heiii e super, Fetesti is love :)
    si nu doar gara. Si uite ca si  fetesteni citesc.. pe aici 

  • Florin Anghel

    Salut Friends,

    Salut Sorin, Bojan si Vlad (astia erati cand am trecut eu prin scoala voastra)…. si Ioana la clienti. Mai era un senior copywriter de care nu mi-a placut niciodata :) )))))) asa ca i-am uitat numele (chiar l-am uitat, nu este rea vointa).

    Ironia face sa fiu din Fetesti, sunt convins ca nu ma mai tineti minte vreunul.

    Ati asociat orasul exclusiv cu socializarea la un tutun in gara (nod feroviar). O asociere la prima strigare cu ceva conotatii negative. Nu cobori in Fetesti ca sa cunosti orasul, cobori sa fumezi o tigara si eventual sa-ti iei o apa.

    Pe urma, din cele patru pictograme, inteleg si sunt de acord cu doua dintre ele – respectiv berea si cafeaua (desi nu poti asocia berea si cafeaua doar cu Fetesti…si in Ciulnita ai timp sa-ti iei o cafea, la fel si in Lehliu sau in alte zeci de orase din tara unde trenul asteapta 3-5 minute).

    Cu “inimioara” prietenoasa e alta discutie. E ca si cum se afirma:

    “In Fetesti socializezi la o tigara, Ai timp sa cumperi o bere sau o cafea si sa dai o muie”. Ca doar nu se nasc relatii din fuga trenurilui. Nici nu te poti indragosti de un oras expirat doar ca ai vazut gara.

    Poate au existat relatii incepute in gara din Fetesti (nu putem exclude varianta asta), dar nu cred ca este cazul sa generalizam ca pe o “promisiune de brand”. La fel si cu iubirea de Fetesti in incinta garii.

    Din testul de branding de mai sus, cea mai logica si la mai indemana asociere este: tigara + bere = love. Unde? in Fetesti. Fix ca pe blocurile de cartier (sunt si in Fetesti).

    S-a omis varianta de asociere “culturala”… Sunt cateva elemente cheie pe cultura (inclusiv in prezent – de exemplu Maruta de la PRO TV, sau sculptorul Ion Vlad si mai sunt si alti “grei”)…dar asta inseamna research.

    La fel, s-a omis ruta istorica (Radu de la Afumati, Targul de Floci, Mihai Viteazul, s.a.)

    Nu in ultimul rand, s-a omis ruta economica – un puternic centru agricol/economic.

    Pe partea de head/copy se mai putea lucra pe rima/concept.

    Sloganul meu preferat (din toate timpurile, hehe), care mi-a ghidat cei cativa ani de copy, este “mobila de vita nobila”.

    “Fetesti te asteapta cu paine si sare” si “Unde Romania face popas” este slabut, la prima mana. Posterul este facut pe stilul “parcare” cu WC, Benzinarie, Lunch si Telefon… e la prima mana si asta. Se putea sapa mai adanc (regula pe care am invatat-o de la Sorin).

    Daca tot ati mers la “prima mana”, macar sa fi mers pe rima (stilul mobila de vita nobila). simplu, eficient si de impact.

    – fetesti/imprietenesti sau fetesti/iubesti, celebra “fetesti sa traiesti” (pe stilul “Dorel”), fetesti/parasesti/opresti/poposesti (daca tot tineti de nodul feroviar).

    - 50 de metri sub mare (sau peste, trebuie documentat)… si inca o ora.

    Nu doar trenul poate fi un element cheie de branding pentru Fetesti. Ar mai fi:

    - Aeroportul militar (baza militara romano-americana) Fetesti – Kogalniceanu. Cei mai tari piloti militari in Romania sunt din acest aeroport (cautati Dorel Luca, comandor al fortelor aeriene sau “piloti militari+romania”)…

    - A2 trece prin Fetesti – poate fi o resursa de creatie.

    - Taxarea din Fetesti?? Cred ca este cea mai mare/importanta de pe teritoriul tarii.

    in fine…ma las pagubas :) ))))) oricum pic de fraier si de “gica contra”.