Despre pitchuri si alte chestii ingrozitoare care fac din tara noastra un model international de business

Branding

Redactia Fishington Post a zbughit-o catre ape mai molcome, yeeeeey! Asa ca intre 10 si 15 august, pe langa ocazionale postari de pe unde om fi, va lasam cu un potpuriu de “Daca doriti sa revedeti”. Speram sa va placa si voua ce ne-a placut si noua. Oricum ar fi, nu uitati: cine citeste din urma va intelege cel dintai :) . P.S. Articolul de mai jos a fost initial publicat in 2011.02.15.

Am primit la redactie, azi-dimineata devreme, un filmulet de la un coleg-planner care tocmai se lupta cu niste pitchuri, via Jamie Beckland, via Anomaly London. El ne arata ca in afara Romaniei nu prea e misto sa mergi la pitchuri, pentru ca puncte puncte.

Doamne-ajuta, bine ca nu suntem in America, tara unde se petrec aceste lucruri groaznice! Multumim IAA, UAPR si tuturor celorlalte organizatii de profil, care lupta prin toate mijloacele pentru ca in tara noastra sa nu se intample asa ceva.

Jamie Beckland e Emerging Media Strategist + Erstwhile Dancer + Digital Roustabout + Armchair Economist + Traveler, dupa cum zice pe blogul lui si lucreaza la White Horse, in Portland, o agentie de digital marketing veche de vreo 31 de ani.

Răspunsuri