Publicitate pentru Centrul Vechi by pocs + pasq.

Advertising

Dupa ani de eforturi administrative, Centrul Vechi al Bucurestiului a fost renovat. Bine sau rau, nu e treaba noastra. Noi insa n-am putut sa trecem zi de zi pe langa toata efervescenta de acolo fara s-o luam in serios.

Asa ca eu, Pasq, impreuna cu colega Art Director Pocs, ne-am hotarat sa-i facem un fel de campanie. Modul de lucru a fost “cum ar fi… daca…”, iar raspunsurile sunt mai jos, intr-o campanie de print care incearca sa pozitioneze un pic mai clar ideea de Centru Vechi al Bucurestiului, sa-i dea un contur inteligibil, sa faca din el un brand. Am facut si o mica identitate in sensul asta, o vedeti pe machete.

Ce-a iesit ramane sa criticati sau sa imbratisati voi. Pe noi ne intereseaza parerea oricui, pentru ca vrem sa invatam sa avem idei mai multe si mai bune, mai relevante, mai brand-building, cum ar fi :)

Deci, ce idei aveti?
Va multumiiiiiiim…

Centrul Vechi - Un plan daca nu poate fi schitat in 4 pahare si o scrumiera, nu va functiona

In onoarea ideilor care ar fi schimbat lumea

Priveste consumatia ca pe o prima de investitie

 

 

Răspunsuri